Rezervovaný termín lze stornovat nejpozději 24 hodin před plánovaným vzletem.
Klient je povinen v době platnosti voucheru rezervovat 1. termín letu včas.
Doporučuje se do 1 měsíce od nákupu, nejpozději pak 60 dní před koncem platnosti voucheru.
Bude-li takto objednaný termín letu řádně a včas (nejpozději 24 hodin před konáním letu) klientem zrušen, je klient povinen rezervovat v průběhu platnosti voucheru vždy alespoň 1× za kalendářní měsíc nový termín.
Pokud měl klient v době platnosti voucheru rezervovány postupně minimálně 3 termíny letu a let se z důvodu nepřízně počasí neuskutečnil, bude mu na jeho žádost platnost letenky či voucheru prodloužena o dalších 6 měsíců zdarma. Voucher je vždy možné po zrušení termínů pouze prodloužit, nelze jej stornovat.
Pokud v době platnosti voucheru nebyla provedena žádná rezervace, voucher po skončení platnosti propadá a takový již nelze využít ani prodloužit.
Pokud platnost voucheru již uplynula a zároveň pokud klient provedl v době platnosti alespoň 1 řádnou rezervaci letu, ale let se nekonal z důvodu spočívajícího výlučně na straně klienta, je možno platnost letenky po dohodě s provozovatelem prodloužit za poplatek 605 Kč o dalších 6 měsíců.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.